Monday, June 13, 2011

belated march stories

ha..patut la entry sampai feb je...rupanya baru ingat balik..march adalah bulan yang super busy...hmm..kesana kemari...sintok-shah alam-ulu sepri-shah alam-sintok... tudia...kemain lagi bejalan... hmm..bulan march ni ditakdirkan aku dan salmi mengorak langkah ke arah persediaan kami membuat 'Permanent Hair Damage' hehhee...so..konon nya nak ke oversea..membawa diri ke negeri orang..walaupun masih angan2..tapi kami cuba merialisasikannye secara perlahan2..semoga dipermudahkan..dah alhamdullilah..aku rasa macam mmg Allah dah mudahkan sedikit demi sedikit..syukur ya Allah....

so..kami ke US..er...Ulu Sepri ye....untuk menjalani training BTN..Biro Tata Negara utk bakal pelajar phd ke luar negara..hehhehek...5 hari disana sungguhhhhh la menyeronokkkkkkkkan..ha..nampak tak betapa seronoknya...budi anta ke umah meow2..uci ngan bibik di sungai petani...alhamdullilah..Allah telah memelihara anak2 ku sementara aku di kem ini...banyak yang dapat dipelajari..dan macam biasa la..cinta lokasi..! aku dah fall in love (err..bukan love2 yang geli2 tu ok) dengan fasi aku..En Idris..banyak sungguh ilmu di dado beliau..sbb tu aku suka..dan aku jugak telah mendapat hadiah buku perlembagaan (uwek) dari beliau..taip kali bukak buku tu...teringat kat dia..ehehekk..geli! dan..dapat ramai kawan baru..yang di UUM pun ada..dan jugak dari uni2 lain....
ni kumpulan aku masa di btn tengah jungle treking
hmm..selain BTN..aku dan salmi pun telah pegi polish otak di bengkel research method...hmm dari 10..aku rasa aku dapat 6 je kot ilmu baru ( ye ke 6? tah tah 4 saje)..sbb ada yang lain2 tu tak dapat nak paham..mungkin sbb blom menjejakkan kaki ke situasi sebenar lagi....
sambil dengar..sambil pose
cerianye..kawan baru gak ni.. kerja sosial

tera. best student nak ke UK

aa ni shaiton ke ape ni
 hmm...selepas ni ada workshop IELTS pulak...masa tu takut gila la..namun kami berjaya melaluinya..dan dah dapat results dah pun...smua berjaya untuk ke oversea..so..seterusnyaaaa ialah...3 CHAPTER! yeay....

semoga dipermudahkan....amin

0 comments:

Post a Comment